Perfekcyjna reklama na Facebooku – jak stworzyć?

To będzie dla Ciebie bardzo wartościowy post.

Możesz błądzić i testować setki reklam, które będą bardziej lub mniej skuteczne.

albo

Możesz skorzystać z wiedzy osób, które wydały już kilkadziesiąt tysięcy złotych na reklamy na Facebooku i wiedzą, które reklamy z góry skazane są na dobrą skuteczność.

Aby stworzyć perfekcyjną reklamę musisz:  ( skup się uważnie )

0. Zanim w ogóle zaczniesz myśleć o treści reklamy, musisz mieć ściśle określoną grupę docelową.

Musisz wiedzieć komu może pomóc Twój produkt i kto jest w stanie za niego zapłacić.

W programie reklamowym Facebooka można idealnie sprecyzować swoją grupę docelową co jest idealną opcją, dzięki której nie tracisz pieniędzy na kierowanie reklam do osób, które i tak by nie były zainteresowane.

W przyszłym tygodniu pokażę Ci znakomite narzędzie, dzięki któremu możesz docierać z reklamą swoich produktów, usług z snajperską precyzją. Dzięki któremu będziesz w stanie BARDZO obniżyć koszt pozyskania fana, bądź subskrybenta na Twoją listę adresową.

Tymczasem zobacz 3 ważne rzeczy do stworzenia idealnej reklamy.

Aby stworzyć perfekcyjną reklamę musisz:

1. Napisać perfekcyjny nagłówek

– zadaj pytanie w nagłówku

Przykład:

Jesteś przedsiębiorcą?
Czy chcesz dowiedzieć się jak tworzyć perfekcyjne reklamy ?
Brałeś ślub w ciągu ostatnich 12 miesięcy? (tak można do takich osób kierować reklamę na Fb)

– Twój nagłówek musi być dobrany do Twojej grupy docelowej

Jeśli więc kierujesz reklamę do przedsiębiorców to zadaj im pytanie: Czy jesteś przedsiębiorcą?

2. Wstawić perfekcyjne zdjęcie

– zdjęcie musi być w kolorach, które odróżniają się od kolorów dominujących na Facebooku (nie używaj niebieskiego i białego)

– zdjęcie musi zwracać uwagę potencjalnego klienta,

Przykład:

U mnie bardzo dobrze działała Twarz brunetki na czerwonym tle z żółtym napisem,
zauważyłem jednak, że coraz więcej osób ma kobiety w obrazkach, dlatego spróbuj wymyśleć coś co będzie zwracało uwagę Twojego potencjalnego klienta, (wcześniej oczywiście przetestuj brunetkę),

Jeśli reklamujesz karmę dla rybek niech będzie to jakaś rzadko spotykana ryba itd.

3. Perfekcyjna treść reklamy:

– daj coś wartościowego dla Twojego potencjalnego klienta np. ebook, mp3 z materiałem.
– wezwij do akcji
– osoba, która widzi reklamę musi wiedzieć dokładnie co ma zrobić np. kliknij tutaj, kliknij w zdjęcie, zarejestruj się, kup,

Przykład reklamy, która bardzo dobrze konwertowała to:

Jesteś fanem Kiyosakiego?
Zobacz Jak Szybko i Skutecznie Realizować Swoje Plany Osobiste? Kliknij i Pobierz Darmowy Ebook.

(zdjęciem była brunetka z strzałką skierowaną w prawą stronę.)

Zobacz poniżej 2 reklamy, które bardzo dobrze konwertowały:




Gdybyś miał jakieś pytania/wątpliwości to śmiało pisz w komentarzu poniżej.